Nika Mlakar

Nika je mednardno priznana plesalka, koreografinja in trenerka, ki nastopa in uči na različnih domačih in tujih dogodkih.

Od nekdaj je zelo radovedna in izjemno zainteresirana za mnoga področja, predvsem pa je umetniško usmerjena. V rosni mladosti se je ukvarjala s kotalkanjem, baletom, petjem, igranjem na violino in igranjem v gledališču. A nad vsem je prevladal ples, nad katerim ni nikdar izgubila nabdušenja in je na tem področju želela vedno več. Najbolj jo je zasvojil orientalski ples. Plesati ga je začela z 11 leti. V istem obdobju se je  intenzivno ukvarjala tudi s hiphop-om, modernim plesom, show dance-om in sodobno plesno tehniko. Svoje plesno znanje je velikokrat dokazala tudi na mnogih dogodkih in tekmovanjih.  Poleg osvojene lovorike v orientalskih plesih, je postala tudi  mladinska svetovna podprvakinja v moderni plesni tehniki. Njena ljubezen do plesa, vztrajno delo in napredek so jo pripeljali na Umetniško gimnazijo za sodobni ples v Ljubljani. V tem obdobju je hitro osebnostno in plesno rastla, ni želela opustiti nobene stilizacije, sploh pa ne orientalskega plesa, ki ji je poleg sodobne plesne tehnike največ pomenil. Zato je prav pri slednjem sama iskala nove in nove izzive tako doma kot v tujini. V tem času je tudi začela svojo plesno kariero. Tako se je pridružila Manci Pavli in njeni Amaya dance company, kjer je plesala tudi kot solistka. Po uspešno prestani avdiciji leta 2011 je bila na evropski turneji del skupine Bellydance Evolution v skupini in kot solistka, ki deluje pod vodstvom svetovno priznane plesalke Jilline. Kar trikrat je zmagala na največjem mednarodnem festivalu orienta v Evropi, v organizaciji Leyle Jouvane in osvojila naziv Bellydancer of the year, zmagala pa je tudi na prestižnem tekmovanju v Blackpoolu pod okriljem Bellydance Superstars. Sočasno se je udeleževala tekmovanj pod okriljem IDO. Od 2008 do leta 2014 je  branila naslov državne prvakinje v klasični in show kategoriji v mladinski in članski kategoriji, leta 2013 je postala članska svetovna prvakinja v show solo orient  in leta 2014 je postala članska svetovna prvakinja v klasični solo orient kategoriji. Je edina na svetu, ki se lahko ponaša z osvojenim naslovom mladinske in članske svetovne prvakinje.

Svoje učenke je popeljala do naslova evropskih prvakinj v članskih kategorijah orientalskega plesa duet, mala skupina, formacija. V teh istih kategorijah vključno s solistkami, so njene plesalke stale na najvišji stopnički na državnem prvenstvu ter na mednarodnih festivalih že več kot 60-krat, v vseh štirih starostnih kategorijah.

Poleg redne udeležbe na delavnicah svetovno znanih plesalk je opravila tudi vse tri stopnje mednarodnega certifikata v programu 8 Elements™: Recognition of Initiation, Cultivation in Culmination, ki ga je zasnovala in ga izvaja Rachel Brice, svetovno poznana plesalka Tribal fusion orient tehnike. Poleg tega je opravila tudi certifikat Plesnega trenerja, III. stopnja, ki ga je zasnovala in ga izvaja Plesna Zveza Slovenije in svoje znanje dogradila še na certifikatu svetovno poznane plesalke Sahre Saeede: Journey through Egypt: Phase 1&2 .

Njena želja je, da bi v plesu čim bolj ustvarjala in se povezovala z mnogimi, ki imajo podobne želje, kot ona sama. Ustvarila je tudi več plesnih predstav. Layali al Sharq in Za tančico skrivnosti sta bili predstavi, ki je vključevali samo klasični in show orientalski ples, predstava Seven deadly sins je povezovala več plesnih zvrsti skupaj, tako so ji pri koreografijah in idejah pomagali tudi njena sestra Sara Mlakar, latin in standard plesalec Boštjan Špehonja in hiphop plesalec Roman Urek. Skupaj s sestro Saro sta ustvarili tudi predstavo Ancient Rome. V sodelovanju s ProDC – Pro Dance Company je bila so-vodja projekta ter koreografinja predstavam Ledena doba, Čarli in tovarna čokolade, Varuhi otroškega sveta, Knjiga življenja, Vrvež v moji glavi in Lepotica in zver.

Nika Mlakar se še danes najbolje počuti v orientalskem plesu – klasičnem in tribal fusion; ob tem pa  zelo rada,  tako pri svojih točkah kot pri poučevanju, orientalski ples povezuje z drugimi plesnimi tehnikami in predvsem z nekaterimi metodami iz sodobne plesne tehnike in baleta ter z velnes filozofijo, katero tudi študira.