Kaja Stegovec

Kaja je že v rani mladosti bila obkrožena z obilo glasbe, ki se je zahvaljujoč staršem doma predvajala iz zvočnikov, ki so bili tedaj še večji kot Kaja sama. Naj je bil to ples ali petje, vse, kar je bilo povezano z glasbo, jo je privabilo bliže. Z obiskovanjem plesnih treningov se je prvič srečala pri 5-ih letih, ko je plesno znanje gradila pri plesni šoli Urška. Kasneje se je podala v plesno-navijaške vode, preizkusila se je v show dance-u, najbolj pa se je našla v hip-hopu. S skupino, kjer je trenirala več kot osem let, je tekmovala tudi na raznih državnih in evropskih prvenstvih, kjer so dosegli več odličnih rezultatov.

Že med gimnazijskimi leti je asistirala pri učenju najmlajših v skupini, katere članica je bila tudi sama in takrat je ugotovila, da ji delo z otroki zelo ustreza. Po hujši poškodbi, ki jo je utrpela tik pred odhodom na fakulteto, se je tako bolj posvetila učenju plesa, kot pa plesu samem. Da bi bilo pomankanje plesa lažje, se je posvetila tudi glasbi sami, natančneje petju.

Kot ljubiteljica vsega, povezanega z umetnostjo, se je med obiskovanjem srednje šole srečala tudi z gledališčem, kjer je kot članica Amaterskega mladinskega odra pri mentorju Emilu Aberšku spoznala kaj vse je potrebno, da predstava deluje, kot je treba. Slednje izkušnje so ji prav prišle za opravljanje dela pri podjetju Ful Doro, kjer se je preizkusila v mnogih predstavah in animacijah za otroke po Sloveniji. Izkušnje z delom z otroki je pridobila tudi preko dela za Mladinski center Nova Gorica, kjer je še z drugimi sodelavci po osnovnih šolah v Goriški regiji izvajala preventivni program Pot odraščanja. Z glasbenim projektom Kontejnrčki pod okriljem Primoža Barleta, pa je lahko združila znanje o gledališču, učenju otrok, plesu in petju. Primožu je leta 2018/19 tudi asistirala pri treniranju Plesne igralnice pri Pro-dance company-ju.

Pri učenju malih nadobudnih plesalcev se zaveda pomembnosti vključevanja tudi raznih elementov joge, imitacij živalskega gibanja, spoznavanje ritma v glasbi, raztezanja z dobrim poznavanjem delov telesa. Slednje želi združiti skozi igro, odkrivanje novega znanja vse do plesa, kjer lahko veselo in iskreno odkrivamo sebe in svet okoli nas tudi skozi naš posamezen gib.